potrzebujesz pomocy?

Potrzebujesz pomocy? Napisz lub zadzwoń - 61 833 06 59

Porady

  • Jak długo trwa oczekiwanie na realizację zamówienia ?
  • Czy można umówić się z kurierem na konkretną godzinę dostarczenia ?
  • Czy istnieje możliwość dostawy przesyłki kurierskiej w sobotę ?
  • Co się stanie gdy kurier nie zastanie mnie w miejscu odbioru przesyłki ?
  • Czy mogę ustanowić inną osobę do odbioru mojego zamówienia ?
  • W jaki sposób można anulować zamówienie ?
  • Czy można dokonać zmian w złożonym już zamówieniu ?
  • Co oznaczają określenia Black, Cyan, Magenta i Yellow (CMYB) ?
  • Jakimi kryteriami kierować się przy wyborze drukarki ?
  • Jak długo będę oczekiwać na zwrot pieniędzy przez TUSZMARKT.PL ?
  • Jaki jest czas rozpatrywania reklamacji?
  • W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
  • Co się stanie jeżeli nie odbiorę nadanej przesyłki ?
  • Co zrobić gdy złożyłam/em błędnie zamówienie, które zostało już wysłane? Czy mogę nie odebrać przesyłki ?
  • W jakim czasie mogę dokonać zwrotu zamówionego produktu, jakie są warunki ?
  • W jaki sposób zareklamować produkt ?
  • Co zrobić gdy moja przesyłka nadana Pocztą Polską zostało uszkodzona ?
  • Jak długo przesyłka czeka na odbiór w placówce Poczty Polskiej ?
  • W jaki sposób mogę uzyskać informację na temat swojego zamówienia ?
  • Czy muszę rejestrować się w sklepie TUSZMARKT.PL by złożyć zamówienie ?
  • W jaki sposób mogę uzyskać numer listu przewozowego przesyłki kurierskiej DPD lub SIódemka ?
  • Co zrobić gdy dostarczona przesyłka kurierem jest uszkodzona ?
  • Co należy zrobić gdy kartridż po regeneracji wskazuje błąd ?
  • Czy mogę otrzymać instrukcję napełnienia, regeneracji ? Gdzie jej szukać ?
  • Gdy samodzielnie regeneruje zasobnik z tuszem/tonerem biorę odpowiedzialność za jego uszkodzenie, bądź złą późniejszą jego pracę ?
  • W jaki sposób przyśpieszyć realizację zamówienia przy dokonaniu płatności przelewem na rachunek bankowy ?
  • Co zrobić gdy przy otwieraniu przesyłki uszkodziłam/em dowód zakupu ?
  • Czy złożone zamówienia mogą zostać połączone w jedną przesyłkę ?
  • Co należy zrobić gdy płatność poprzez Platnosci.pl nie powiodła się ?
  • W jaki sposób otrzymam potwierdzenie zamówienia ?
  • Czy jest możliwość negocjowania cen ?

Proszę czekać

Przejdź do koszyka
 

Twój koszyk

search menu-icon close-icon question-icon edit-icon remove-icon filter-icon facebook twitter mail-icon phone-icon check arrow-left-short arrow-right-short arrow-right-long