Sposoby dostawy
Na czas otrzymania przesyłki składa się czas realizacji i czas, jaki jest potrzebny Poczcie Polskiej lub kurierowi na dostarczenie przesyłki pod konkretny adres.
TERMIN OTRZYMANIA PRZESYŁKI = CZAS REALIZACJI + CZAS DOSTAWY
Czas realizacji
W każdym opisie produktu, podajemy przybliżony czas realizacji. Jest to czas orientacyjny, który może się wydłużyć. Jeżeli zamawiają Państwo kilka produktów o dostępności "24 godziny", lecz jeden z nich ma oznaczoną dostępność np. "72 godziny" to zamówienie jest realizowane w momencie gdy zostanie całkowicie skompletowane chyba że poinformują Państwo o rozłączeniu zamówień. Do czasu realizacji liczą się tylko dni robocze, bez sobót, niedziel i świąt. Okres od jakiego należy liczyć orientacyjny czas realizacji: w przypadku płatności on-line i przelewu na rachunek bankowy czas wpłynięcia środków pieniężnych na nasze konto, zaś w przypadku płatności za pobraniem, status zamówienia zmienia się na "w trakcie realizacji".
Czas dostawy - Poczta Polska
Czas dostawy przesyłek przez Pocztę Polską (według regulaminu Poczty Polskiej jest to wypracowany standard) wynosi: przesyłki ekonomiczne - do 3 dni roboczych licząc od dnia nadania. (może wydłużyć się do 5-6 dni), przesyłki priorytetowe - następny dzień roboczy (może wydłużyć się do 2-4 dni). Listonosze "Poczty Polskiej" dostarczają przesyłki od godziny 8:00 do 18:00. Jeżeli nie zastaną adresata, zostawiają "Awizo", na podstawie którego można odebrać przesyłkę w lokalnej placówce Poczty Polskiej. Jeżeli otrzymaliście Państwo informacje o wysyłce zamówienia, lecz nie otrzymaliście jej uwzględniając terminy podane powyżej, prosimy o kontakt z obsługą sklepu.
Czas dostawy - Firma kurierska GLS
Czas dostawy przesyłek firmą kurierską "GLS" wynosi: 24 godziny - na drugi dzień po nadaniu przesyłki (podany czas obowiązuje w przypadku 99% przesyłek). Firma kurierska "GLS" dostarcza przesyłki od godziny 10:00 do 18:00 w zależności od strefy doręczeń. Istnieje możliwość uzyskania od obsługi sklepu numeru listu przewozowego w celu skontrolowania gdzie znajduje się przesyłka. Nie ma możliwości poproszenia kuriera o konkretną godzinę przyjazdu, gdyż wiąże się to z dodatkową opłatą.
Ze względu na gwarancję dostarczenia przesyłki, polecamy korzystać z usług firmy kurierskiej "GLS". W przypadku zamówień o wartości przewyższającej kwotę 500 zł, zostają one obligatoryjnie wysyłane firmą kurierską "GLS". Zamówienia Państwa pakowane są w koperty bąbelkowe, szare kartony lub zawijane są w czarną folię strech. Wygląd paczki nie sugeruje co jest jej zawartością. Na każdej przesyłce umieszczone są dokładne dane naszej firmy a przesyłka jest oklejona firmową taśmą. Prosimy o sprawdzanie, czy przesyłka jest w stanie nienaruszonym. Jeżeli istnieją wątpliwości co do wcześniejszego otwarcia przesyłki, prosimy o komisyjne jej otwarcie.
Odbiór osobisty
Możliwy jest także odbiór osobisty w siedzibie firmy. W tym przypadku nie ponoszą Państwo żadnych kosztów dostawy, prócz własnych - dojazdu. W celu odebrania, prosimy o kontakt z obsługą sklepu w celu ustalenia daty i godziny odbioru. W siedzibie firmy realizujemy tylko płatności gotówką. Możliwe jest wcześniejsze przekazanie zapłaty korzystając z przelewu na rachunek bankowy lub z usług płatności elektronicznych płatnosci.pl.
Dowóz do klienta
Usługa ta skierowana jest tylko i wyłączenie dla firm, mających swoją siedzibę lub oddziały na terenie miasta Poznania lub Komornik. W tym wypadku nie gwarantujemy godziny w jakim zostanie dostarczone zamówienie. Zamówienia rozwożone są własnym transportem od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 - 17:00.
Wysyłka za granicę
Realizujemy wysyłki za granicę. Wystawiamy Faktury Europejskie z 0 stawką VAT. W sprawie uzyskania bliższych informacji, prosimy o kontakt poprzez pocztę elektroniczną biuro@tuszmarkt.pl.