W ramach letniej kampanii firmy HP ,,LaserJet Pays You Back", przeprowadzono kolejne bardzo ciekawe badanie. Wynika z niego, że kawa ma biznesowe znaczenie we Francji, a Austriacy lubią napić się drinka lub pójść na siłownie po pracy.
Nowe badanie firmy
HP w ramach kampanii ,,LaserJet Pays You Back" miało sprawdzić w jaki sposób pracownicy pobudzają się do pracy. W raporcie można przeczytać, że Francuzi wolą pójść na kawę, Hiszpanie wykorzystują czas podróży między domem, a pracą, Brytyjczycy idą na lunch z kolegami, zaś Austriacy udają się na siłownię lub na drinka po godzinach pracy.
40 proc. respondentów z Austrii twierdzi, że największe korzyści firmie daje wizyta w siłowni lub wspólny wypad z kolegami z pracy na drinka - oczywiście po skończonym etacie.
Dzięki takim i podobnym badaniom firma
Hewlett-Packard chce rozpropagować wśród właścicieli małych i średnich firm drukarki laserowe. Z kolei Luis Casado, dyrektor ds. marketingu, LaserJet and Enterprise Solutions (LES), Imaging & Printing Group Europe, Middle East & Africa, powiedział, że rozmowa w przerwie z pracownikami podnosi wydajność, a także zmniejsza stres związany z pracą. A najważniejsze - zwiększa wydajność i produktywność.