Firma HP wystartowała z ogólnoświatową kampanią reklamową, której zamiarem jest przekonanie właścicieli małych i średnich firm do korzystania z drukarek laserowych - LaserJet. Cała akcja została nazwana ,,HP LaserJet Pays You Back".
Cała kampania reklamowa zatytułowana ,,HP LaserJet Pays You Back" ma przekonać małe i średnie firmy do zakupu drukarek laserowych marki HP. Producent zapewnia, żę w przyszłości zwrócą się koszty, ponieważ urządzenia HP oszczędzają energię, papier oraz toner.
W kampanii biorą udział serwisu społecznościowe, m.in. LinkedIn i International Data Group (IDG). Celem współpracy jest zaangażowanie małych i średnich przedsiębiorstw oraz decydentów IT i uświadomienie przedsiębiorcom z regionu EMEA wartości urządzeń HP LaserJet jako inwestycji biznesowej.
Kampania ,,HP LaserJet Pays You Back" będzie trwała cały okres wakacyjny. W tym czasie będą przeprowadzane sondaże wśród właścicieli małych i średnich firm.
W ostatnich tygodniach firma HP wprowadziła do sprzedaży trzy nowe serie produktów laserowych. Są to drukarki
HP LaserJet Pro P1100, urządzenia wielofunkcyjne (MFP)
HP LaserJet Pro M1130/M1210 oraz drukarki
HP LaserJet Pro P1566/P1606dn.