- Jak długo trwa oczekiwanie na realizację zamówienia ?
Zamówienia realizowane są w przeciągu 24-48 godzin od momentu przyjęcia. O wszelkich opóźnieniach będziemy informowali na bieżąco.
- Czy można umówić się z kurierem na konkretną godzinę dostarczenia ?
Wszystkie przesyłki nadawane są kurierem DPD lub Siódemka. Co oznacza doręczenie w przeciągu 48 godzin (w godzinach 8:00 – 18:00). Kurier nie ma obowiązku kontaktowania się z odbiorcą i jest to tylko jego uprzejmość. Odbiorca natomiast jest zobowiązany być w miejscu dostarczenia przesyłki. Kontaktując się z Obsługą Sklepu można uzyskać numer listu przewozowego, na podstawie którego łatwiej sprawdzić status swojej przesyłki.
- Czy istnieje możliwość dostawy przesyłki kurierskiej w sobotę ?
Tak. Opłata w tym przypadku jest wyższa o 100% i obsługuje tylko wybrane kody pocztowe. Możliwe jest skorzystanie z usług kurierskich TNT Express Worldwide (Poland) Sp. z o.o. Ceny naliczane są według cennika ogólnego spedytora. Szczegóły na stronie: http://www.tnt.com/
- Co się stanie gdy kurier nie zastanie mnie w miejscu odbioru przesyłki ?
Kurier zostawi AVIZO i będzie próbował w dniu następnym dostarczyć przesyłkę. Jeżeli nadal nie będzie to możliwe przesyłka zostanie odesłana do nadawcy a przy chęci nadania przesyłki powtórnie zostaną Państwo dodatkowo obciążeni kosztami zwrotu.
- Czy mogę ustanowić inną osobę do odbioru mojego zamówienia ?
Tak. Proszę jedynie wskazać osobę upoważnioną do odbioru, podając jej dane personalne: imię oraz nazwisko oraz numer telefonu kontaktowego.
- W jaki sposób można anulować zamówienie ?
Jeśli zamówienie ma status w trakcie realizacji możne zostać anulowane. Wystarczy w tym celu skontaktować się telefonicznie z Obsługą Sklepu bądź wysłać e-mail. W przypadku gdy zamówienie ma status wysłane nie ma możliwości jego anulowania. Wyjątkiem są zamówienia „specjalne” z okresem oczekiwania, w których nie ma możliwości wstrzymania procedury "ściągnięcia" produktu na stan magazynowy.
- Czy można dokonać zmian w złożonym już zamówieniu ?
Tak. Jeśli zamówienie ma status w trakcie realizacji. Wystarczy skontaktować się z Obsługa Sklepu i poinformować o zmianach. Jeśli ma status wysłane nie ma takiej możliwości.
- Co oznaczają określenia Black, Cyan, Magenta i Yellow (CMYB) ?
To podstawowe kolory wykorzystywane w produkcji materiałów eksploatacyjnych.
Black (B) – kolor czarny
Cyan (C) – kolor niebieski
Magenta (M)– kolor purpurowy
Yellow (Y) – kolor żółty
- Jakimi kryteriami kierować się przy wyborze drukarki ?
- Jak długo będę oczekiwać na zwrot pieniędzy przez TUSZMARKT.PL ?
W przypadku kiedy realizacja zamówienia nie jest możliwa, a zamówienie zostało już opłacone, pieniądze zostaną zwrócone na podany rachunek bankowy w przeciągu 14 dni roboczych. Taka sama sytuacja jest gdy wpłacona wartość jest wyższa niż powinna.
- Jaki jest czas rozpatrywania reklamacji?
Reklamacje są rozpatrywane w czasie nie krótszym niż 3 dni ale nie dłuższym niż 14 dni roboczych. W wyjątkowych sytuacjach termin ten może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od firmy TUSZMARKT.PL gdy reklamacja musi zostać wysłana poza granice Polski.
- W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
Korzystając z naszego sklepu Internetowego TUSZMARKT.PL. Ale nie tylko. Przyjmujemy również zamówienia składane drogą: e-mail (biuro@tuszmarkt.pl), fax. 61 623 18 07 oraz telefonicznie 61 833 06 59.
- Co się stanie jeżeli nie odbiorę nadanej przesyłki ?
Składając zamówienie w sklepie TUSZMART.PL zobowiązują się Państwo nadaną przesyłkę odebrać. Aby zamówienie mogło zostać wysłane ponownie należy przestrzegać kolejnych punktów.
- Przesyłka wysłana była za pobraniem – należy dokonać przelewu za zamówienie doliczając koszt zwrotu i wcześniejszego wysłania oraz doliczyć koszt ponownego nadania. Po zaksięgowaniu zamówienie będzie zrealizowane ponownie.
- Przesyłka opłacona wcześniej – należy dokonać przelewu doliczając koszt zwrotu i ponownego nadania. Po zaksięgowaniu zamówienie będzie zrealizowane ponownie.
W przypadku rażącego stwierdzenia, że Odbiorca przyczynił się do nie odebrania przesyłki, kolejne zamówienia będą musiały być opłacone przez Państwa z góry.
- Co zrobić gdy złożyłam/em błędnie zamówienie, które zostało już wysłane? Czy mogę nie odebrać przesyłki ?
Według regulaminu sklepu TUSZMARKT.PL wszystkie wysłane zamówienia są zobowiązane do odbioru przez Adresata. Gdy zdarzy się sytuacja, w której źle dodali Państwo produkty do koszyka i nie zorientowali się o tym fakcie przed wysyłką zamówienia, prosimy o kontakt z Obsługą Sklepu by dokonać poprawki. Prosimy odesłać błędne produkty na swój koszt. A w razie konieczności opłacić przelewem różnicę w wartości zamówień i doliczyć koszt ponownego wysłania.
- W jakim czasie mogę dokonać zwrotu zamówionego produktu, jakie są warunki ?
Procedura zwrotów zostało szczegółowo opisana na poniższej stronie zwrot
- W jaki sposób zareklamować produkt ?
Procedura reklamacji opisana zostało szczegółowo na poniższej stronie reklamacja
- Co zrobić gdy moja przesyłka nadana Pocztą Polską zostało uszkodzona ?
Podobnie jak w przypadku kuriera, po stwierdzeniu uszkodzenia dostarczonej nam przesyłki przez Pocztę Polską można ją zareklamować. Proszę tylko poinformować o tym listonosza, który ją przyniósł. Spisze on wtedy na miejscu protokół uszkodzenia. Przesyłkę proszę odebrać i odesłać do nas. Procedura rozpatrywania reklamacji zależy od zaistniałej sytuacji i trwa minimum 5 dni roboczych. Termin ten może ulec zmianie z winy Poczty Polskiej.
- Jak długo przesyłka czeka na odbiór w placówce Poczty Polskiej ?
W przypadku awizowania przesyłki oczekuje ona na odbiór do 14 dni roboczych w placówce Poczty Polskiej, po czym zostanie odesłana z powrotem do nadawcy. Odbiorca będzie wtedy obciążony kosztem zwrotu oraz ponownego wysłania przesyłki.
- W jaki sposób mogę uzyskać informację na temat swojego zamówienia ?
O swoim zamówieniu będziemy informowali na bieżąco drogą elektroniczną i sms. Można skontaktować się z Obsługą Sklepu by uzyskać wszelkie dodatkowe informacje.
- Czy muszę rejestrować się w sklepie TUSZMARKT.PL by złożyć zamówienie ?
Nie. Można dokonać zakupu nie rejestrując się w sklepie TUSZMARKT.PL. Wystarczy dodać produkty do koszyka i wypełnić wszystkie wymagane pola.
- W jaki sposób mogę uzyskać numer listu przewozowego przesyłki kurierskiej DPD lub SIódemka ?
Proszę o wysłanie zapytania drogą e-mailową bądź skontaktowanie się z Obsługą Sklepu.
- Co zrobić gdy dostarczona przesyłka kurierem jest uszkodzona ?
Za każdym razem prosimy o sprawdzenie w momencie otrzymania swojego zamówienia, czy przesyłka nie posiada znamion uszkodzenia. Zanim podpiszecie odbiór przesyłki kurierowi. Proszę poinformować kuriera o chęci złożenia reklamacji. Wtedy spisze on specjalny protokół reklamacyjny a przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy. Po rozpatrzeniu reklamacji zamówienie zostanie ponownie wysłane.
- Co należy zrobić gdy kartridż po regeneracji wskazuje błąd ?
Jeżeli po samodzielnej regeneracji kartridż nie drukuje bądź wykazuje błąd zasobnika mógł ulec uszkodzeniu. Proszę pamiętać, ze zbyt głębokie wbicie igły może uszkodzi przykładowo elektronikę kartridża w efekcie czego nie będzie widoczny dla drukarki. W takim zalecamy zakup nowego kartridża.
- Czy mogę otrzymać instrukcję napełnienia, regeneracji ? Gdzie jej szukać ?
- Gdy samodzielnie regeneruje zasobnik z tuszem/tonerem biorę odpowiedzialność za jego uszkodzenie, bądź złą późniejszą jego pracę ?
Tak. Samodzielna regeneracja materiałów eksploatacyjnych jest obarczona ryzykiem, za który nie bierzemy odpowiedzialności.
- W jaki sposób przyśpieszyć realizację zamówienia przy dokonaniu płatności przelewem na rachunek bankowy ?
- Co zrobić gdy przy otwieraniu przesyłki uszkodziłam/em dowód zakupu ?
Proszę o kontakt z działem Obsługi Klienta w celu wystawienia nowego dowodu zakupu w przypadku faktury zakupu, który zostanie nadesłany na adres e-mail. Jeśli jest to paragon nie ma możliwości jego ponownego wystawienia.
- Czy złożone zamówienia mogą zostać połączone w jedną przesyłkę ?
Tak. Jeśli złożono kilka zamówień zostaną one połączone w jedno. Koszt wysyłki jest wtedy liczony jeden raz. Proszę nie wpłacać za każde zamówienie dodatkowo kosztów wysyłki, wiąże się to później z niepotrzebnym odsyłaniem różnic. W wyjątkowych przypadkach zamiast zwrotu nadpłaty po prostu otrzymają Państwo w zamian kupon rabatowy na następny zakup o wartości takiej jaka jest nadpłacona.
- Co należy zrobić gdy płatność poprzez Platnosci.pl nie powiodła się ?
Sama procedura ponownego wygenerowania płatności z poziomu naszego systemu jest niemożliwa. Serwis Platnosci.pl nie udostępnia takiej opcji. Proszę o kontakt z Obsługa Sklepu w celu anulowania zamówienia i złożenia go powtórnie. Istnieje możliwość zmiany opcji formy płatności.
- W jaki sposób otrzymam potwierdzenie zamówienia ?
Potwierdzenie zamówienia otrzymacie drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail. Tą drogą wysyłamy również informację o statusie zamówienie: przyjęte, w trakcie realizacji, wysłane. Dodatkowo wysyłamy sms o wysłaniu zamówienia.
- Czy jest możliwość negocjowania cen ?
Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić naszym Klientom najniższe możliwe ceny. Nie mamy możliwości zaoferowania żadnych dodatkowych zniżek czy rabatów. Wszystkie podane na naszej stronie ceny są ostateczne i nie podlegają negocjacji.