Powered by Smartsupp

Potrzebujesz pomocy? Napisz lub zadzwoń - (61) 833 06 59

Nasza oferta

Znajdź i wybierz odpowiedni produkt

Sprzedaż drukarek w Polsce spadła

Opublikowano: 2011-02-03
Według danych firmy analitycznej IDC, w Polsce w 2009 roku spadła sprzedaż drukarek różnego rodzaju. Mowa o zmniejszeniu zainteresowania o 1/3. Dlaczego klienci nie kupują tych urządzeń? Nie potrzebują, a może po prostu stare są tak dobrze zrobione, że się nie psują? A jak coś dobrze pracuje, to po co wymieniać? IDC porównuje spadek sprzedaży drukarek to komputerów. W tym ostatnim segmencie zainteresowanie spadło o 20 proc. Analitycy z IDC piszą również, że największy spadek sprzedaży odnotowano w segmencie jednofunkcyjnych laserowych drukarek monochromatycznych. Z kolei największym zainteresowaniem cieszyły się urządzenia wielofunkcyjne, które drukują w kolorze. Mimo, że sprzedaż drukarek wielofunkcyjnych spadła o 1/5 to jednak właśnie te narzędzia cieszą się największą sprzedażą. Natomiast z roku na roku spada zainteresowanie zwykłymi drukarkami jednofunkcyjnym. Ich sprzedaż spadła aż o 1/3. Ogółem, według danych IDC, klienci w 2009 roku kupili 1,3 mln sztuk drukarek.
Menu

Produkt zostały dodany do koszyka

Przejdź do koszyka

Twój koszyk

search menu-icon close-icon question-icon edit-icon remove-icon filter-icon facebook twitter mail-icon phone-icon check arrow-left-short arrow-right-short arrow-right-long