potrzebujesz pomocy?

Potrzebujesz pomocy? Napisz lub zadzwoń - 61 833 06 59

Nasza oferta

Znajdź i wybierz odpowiedni produkt

Druk kolorowy w cenie.

Opublikowano: 2009-12-22
Użycie koloru, aby wyróżnić się z tłumu, dostarczyć konkretny przekaz lub uzyskać odpowiedni efekt od dawna było intuicyjnie uzasadnione. Ale dopiero teraz szereg badań potwierdza racjonalność tych przesłanek z biznesowego punktu widzenia. Kolorowe reklamy są czytane o 42% częściej niż ich czarno-białe odpowiedniki( ), a reakcje na kolory stanowią do 90% pierwszego wrażenia przy kontakcie z nowym produktem( ).

Proszę czekać

Przejdź do koszyka

Twój koszyk

search menu-icon close-icon question-icon edit-icon remove-icon filter-icon facebook twitter mail-icon phone-icon check arrow-left-short arrow-right-short arrow-right-long